זמנית האתר בבנייה

המלצה מיוחדת מגברת אברהם.

לכבוד
דן אברהם
דן טקס-בית הטקסטיל
שד’ גושן 5, קרית מוצקין
‏25 פברואר, 2008

דן שלום,

כמאמנת אישית, כבר שנים רבות אני נפגשת באנשים, המגיעים לאימון בכדי לשפר את איכות חייהם בתחומי חייהם השונים : בקריירה, במשפחה, בזוגיות, בתחום הניהול הכלכלי של משק הבית או בכל נושא אחר.
לא פעם אני נתקלת במתאמנים שמציינים, כי אחד הגורמים שמפריעים להם לממש את חזונם, או לעשות דברים שהיו רוצים לעשות, הוא חסם שנקרא בשפת האימון “חסם הנוחות”. זהו סוג של חסם, שבא לידי ביטוי במציאות בקושי לעשות מאמץ בכדי לחולל את השינוי הרצוי בחייהם. לעיתים קרובות מדובר בקושי לשנות הרגלים כגון : להתעורר מוקדם יותר בבוקר בכדי ללכת לחדר הכושר או להליכה בים, להקדיש זמן מתוכנן למשפחה ולזוגיות, להציב גבולות בנושא כספים או זמן טלביזיה לילדים וכדומה.
כמאמנת, מתפקידי לעודד אותם ולצייד אותם בכלים מעשיים בכדי להתגבר על חסם זה. אני מודה, כי לא פעם, אני תוהה, מדוע אנשים באמת מתקשים לשנות את סדר יומם למען דברים, שהם מצהירים, כי הם חשובים להם.
מאז, שרכשתי את מצעי הפליז אצלך, לכל בני משפחתי ואף שימחתי חלק מקרובי ברכישת מצעים כמתנות לימי הולדתם, קבלתי את ההסבר הפשוט לחסם הנוחות :
אי אפשר לצאת מהמיטה בבוקר, כאשר הינך עטוף במגע הרך והנעים של המצעים האלו !!!
מאז ההיכרות עם מצעי הפליז, אני יכולה יותר להבין את המתאמנים, המתקשים בעיקר בעניין ההשכמה בבוקר. אני מעלה כלפיהם חיוך קל של הבנה וממשיכה לעודד אותם להשיג דברים שעושים להם טוב בחיים, בין השאר: מצעי פליז לחיזוק הזוגיות…….
בחיוך ובברכת המשך הצלחה בחיים ובעסקים,
רונית אברהם
מנכ”ל
נ.ב. : גם ג’וני ( הכלב שלנו ) מצטרף להמלצה כל בוקר…..

לוגו של וואטסאפ שלח הודעה בווצאפ