זמנית האתר בבנייה

וילונות לחדרי ילדים

Meri076וילונות לחדרי ילדים מעוצבים על פי בחירתכם

וילונות לחדרי ילדים כבר לא צריך לבחור מהמלאי הקיים בחנות…

למה צריך וילון בחדר הילדים?
ילדים ובני נוער מבלים שעות רבות בחדרם, בין אם הם משחקים עם חברים, צופים בטלוויזיה, ישנים ואפילו מכינים שיעורים. בשל כך, חשוב כי הילד ירגיש בנוח בחדרו ויאהב את העיצוב בו על מנת להנעים את זמן שהותו בו. יתרה מכך, האור הנכנס אל החדר לעתים מפריע לפעילות המתבצעת בו, כמו למשל כאשר קרני השמש מפריעות לצפייה בטלוויזיה או לקריאת חומר הלימוד. אם כך, נועדו להצל את החדר, אך גם להעשיר את חזותו.

איזה וילון כדאי לבחור?
מומלץ לבחור תוך התחשבות בכמות האור הנכנס אל החדר, במידת בטיחותו, בהתאמתו ליתר הריהוט הקיים, ולא פחות חשוב מכך גם לטעמו של הילד. לרוב, הבחירה בווילון האוטם חלקית את האור תבטיח כי תקבלו את האיזון הרצוי בכמות האור החודר מבעד לחלון. כמו כן, רצוי לבחור וילונות לחדרי ילדים אשר אינם מסובכים להרכבה ופירוק. זאת לאור העובדה כי ייתכן ותרצו לכבס וילונות אלו, שכן כידוע מדובר בילדים, אשר מטבעם פחות מקפידים על ניקיון.

Meri077לפני הבחירה של וילונות לחדרי ילדים, חשוב למדוד את מידותיו המדויקות של החלון, על מנת להבטיח שהווילון שתבחרו יהיה בגודל המתאים. המשימה הקשה אולי יותר מכל בבחירת וילונות לחדרי ילדים היא קליעה לטעמו של הילד. בדן גאלרי קיים מגוון רחב של בדים, סגנונות וצבעים המבטיח כי כל ילד ימצא את הווילון האהוב על ידו. אך אם לילד שלכם מתחשק וילון שנתפר במיוחד עבורו, לנו, בדן גאלרי, יש בדיוק את מה שאתם מחפשים.

 

וילונות לילדים בעיצוב אישי
כיום, ניתן לעצב וילונות לחדרי ילדים כפרי דמיונכם. בדן גאלרי אנו מדפיסים כל הדפס העולה על רוחכם, או על רוחו של ילדיכם, על בד הווילון, הנתפר במיוחד למידות חלון חדר הילדים. ההדפסה נעשית על וילון בסגנון רומאי. זהו וילון אשר מתרומם כלפי מעלה בעת סגירתו, בעזרת מנגנון שרשרת. השרשרת מאפשרת לכם לפתוח את הווילון בדיוק במידה הרצויה, שכן הוא ניתן לעצירה בכל שלב. ניתן לבחור בכל אחד מן הבדים הקיימים בחנותנו. בחירת צבע הבד תבטיח כי הווילון יתאים לעיצוב החדר ובחירת רמת שקיפותו תמנע את חדירת האור במידה הרצויה.

אחרי שתבחרו את הבד, משימה לא פשוטה בפני עצמה, הגיע הזמן לבחור את התמונה. כל תמונה שתבחרו תודפס על הבד הנבחר, במיקום הרצוי ובכמות הרצויה. כך לדוגמה, אם ילדכם ‘חולה’ על ספיידרמן, אין סיבה שדמותו לא תתנוסס על וילון חדרו.

תנו לדמיון שלכם, ושל ילדכם, להשתולל
אם כן, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את ההדפס הרצוי, להעבירו ברזולוציה המתאימה לידינו, (ככל שהרזולוציה תהיה גבוהה יותר, כך התמונה תהיה חדה יותר כאשר המינימום הנדרש הוא לפחות DPI300) יחד עם מידות מדויקות של חלונכם ולתת לנו לחולל את הקסם. אז אם אתם רוצים לשמח את ילדיכם, תדעו שאנחנו מציעים לכם את הדרך המעולה לעשות זאת. ניתן גם להפתיע את ילדי המשפחה ולהזמין עבורם וילונות לחדרי ילדים בעיצוב אישי כמתנה.

זמן האספקה של לווילונות בעיצוב אישי נע בין שבועיים לחודש, בהתאם לעונות השנה. בסופו תקבלו וילון ייחודי מוכן לתלייה והרכבה. וילונות לחדרי ילדים בעיצוב אישי מסופקים יחד עם מנגנון ‘קסטה’ לתליה. זהו מנגנון איכותי, בטיחותי ואף נסתר. המנגנון קל להרכבה ותזכו מאיתנו כמובן גם להדרכה. אם בכל זאת תרצו לחסוך לעצמכם את העבודה, נשמח לספק לכם גם מתקין מקצועי תמורת תשלום סמלי.

לוגו של וואטסאפ שלח הודעה בווצאפ