זמנית האתר בבנייה

וילונות לחדרי שינה

וילונות לחדרי שינה תורמים לעיצוב האווירה המתאימה

וילונות לחדרי שינה עוזרים ליצירת האווירה הרומנטית הכה חשובה לזוגיות.

ריפודיםחדר השינה הוא הרבה יותר מחדר המיועד לשינה. זוגות רבים יעידו כי בחלוף השנים ועם בוא הילדים, הופך חדר השינה למבצר אינטימיות, כזה המאפשר מפלט מטרדות היומיום. לכן, חשוב כי נבחר וילונות לחדרי שינה שיתרמו לאווירה הזוגית והרומנטית, הכה חשובה לבני הזוג.

זליגת בדים ורעיונות
מומלץ לבחור וילונות לחדרי שינה התפורים מבדים נשפכים, המקנים לחדר תחושה מרוככת ועוזרים ליצור אווירה של זרימה. זכרו, כי בכל הנוגע לעיצוב חדר השינה, אינכם חייבים להיות מקובעים. מעבר למיקום השגרתי של וילונות לחדרי שינה, ניתן גם לתלות אותם כחיפויים לקירות, על מנת למתן את הנוקשות של החדר הבנוי וליצור חלל אינטימי יותר, המקנה אווירה נעימה.

מחממים את האווירה
004וילונות לחדרי שינה בגוונים בהירים וחמים מרככים את האווירה בחדר ומשרים אווירה מרגיעה על השוהים בו. צבעים חמים נחשבים לצבעים ‘פעילים’ ונראים כקרובים יותר לעיני המתבונן, ולכם מסייעים ביצירת תחושה אינטימית, גם בחללים גדולים. גווני אדום- כתום נחשבים לגוונים החמים ביותר במעגל הצבעים, אך בקטגוריה זו ניתן להכליל גם את הקשת הרחבה של גוונים הקיימים בצבעים החומים, הצהובים וגם הסגולים.

שמירה על הקו העיצובי
רצוי להתאים וילונות לחדרי שינה לפריטים הנוספים הקיימים בחדר, כגון מיטה, שידות, טואלט וכן הלאה. ההתאמה אינה רק במרקם אלא גם בצבע. בחירת וילונות לחדרי שינה בצבעים חמים (כפי שמומלץ) לא תתרום בחדר, אשר רהיטיו אינם מתאימים בגוון. זאת מאחר וצבעים חמים מאבדים מ’חומם’ כאשר הם מוקפים בצבעים אחרים, יותר קרים.

פר(ק)טיות
לצד השיקולים האסתטיים, יש לענות כמובן גם על השיקולים הפרקטיים הרלוונטיים לבחירת וילונות לחדרי שינה. לצורך בחירת מידת אטימותו של הבד, נדרשת התחשבות בכמות האור הנכנס אל החדר. כמו כן, וילונות לחדרי שינה צריכים להבטיח את הפרטיות הרצויה בפינה האינטימית שלכם, כך שקרבת חלון חדר השינה אל חלונם של השכנים צריכה גם היא להילקח בחשבון.

לא רק וילונות
להשלמת המראה הרומנטי שקיבלתם הודות לבחירה המתאימה של וילונות לחדרי שינה, תוכלו למצוא אצלנו ב”דן גאלרי” מוצרים נוספים שיעשירו אף יותר את האווירה. לצד וילונות, תוכלו לבחור אצלנו את הבד המתאים, מבין מגוון רחב של בדים, ממנו נתפור עבורכם גם כיסוי מיטה, כריות נוי, ראשי מיטה ועוד. מראה מעוצב של המיטה, על ידי שילוב בדים, תורם רבות לחימום האווירה.

ובאווירה נעימה זו נסיים
בדן גאלרי תמצאו כאמור מבחר עשיר של בדים, טקסטורות ועיצובים, מהם תוכלו לבחור את העיצוב המתאים ביותר עבור חדר השינה שלכם. וילונות לחדרי שינה הם כאמור חלק חשוב ביצירת חדר שינה מזמין ולכן כדאי להשקיע בבחירתם. אנו מזמינים אתכם לבוא ולהתרשם מהמגוון הגדול והייחודי, הצוות המקצועי וכמובן האווירה הנעימה, כי ככה בוחרים וילונות לחדרי שינה.

לוגו של וואטסאפ שלח הודעה בווצאפ