זמנית האתר בבנייה

וילונות לחדר תינוקות

וילונות לחדרי תינוקות משרים אווירה ועוזרים לשינה

וילונות לחדרי תינוקות עונים על צרכים אסתטיים ופרקטיים, כך תבחרו אותם נכון.

נפתח בברכה
מזל טוב! בשעה טובה נולד לכם תינוק חדש. פעם, כשאתם הייתם ילדים, היה נהוג לקשט חדרי תינוקות באחד משני צבעים: כחול לתינוקות ממין זכר וורוד לתינוקות ממין נקבה. אך הימים האלו כבר מאחורינו, וכיום חדרי תינוקות מתאפיינים במגוון רחב של צבעים הנחשבים ליותר ‘ניטרליים’ ומתאימים לשני המינים כגון צהוב, ירוק, סגול, אפרסק ואף שמנת. לצד השיקולים האסתטיים, להם יש לייחס חשיבות, ישנם עוד מספר שיקולים שכדאי להתחשב בהם בבואנו לבחור וילונות לחדרי תינוקות.

אל תהיה אטום
וילונות לחדרי תינוקות הינם חלק מן האבזור ההכרחי בחדר של עולל הרך, שכן אלו עונים בראש ובראשונה על הצורך הפונקציונאלי הבסיסי- להציל את האור הנכנס אל החדר, על מנת להבטיח לתינוקנו שינה נעימה, גם בשעות בהן נכנס אור רב לחדר. אם נחפש לענות על צורך זה בלבד, הבחירה הנבונה תהיה וילונות לחדרי תינוקות התפורים מבד אטום, שימנע כניסת אור בכל שעות היממה.

במידה וישנם תריסים היכולים לסייע במניעת חדירת אור לחדר, נוכל להתקין בחדר וילון מבד חצי אטום, אשר יותיר לנו את האפשרות לווסת את כמות האור הנכנסת אל החדר בהתאם למצב ערנותו של התינוק וייתן מראה פחות נוקשה ויותר מתאים לחדר תינוקות.

בטיחות מעל לכל
שיקול נוסף וחשוב לא פחות בו יש להתחשב כאשר בוחרי וילונות לחדרי תינוקות הוא בטיחותם. מומלץ כי הוילון הנבחר יוסט באופן ידני ולא באמצעות חוט מוביל, בעיקר אם החלון נמצא מעל מיטת התינוק. אינכם רוצים חוטים ארוכים משתלשלים אל מיטת תינוקכם. כמו כן, רצוי לבחור וילונות לחדרי תינוקות שאין להם “קושרת” (החוט הנכרך סביב הוילון כשהוא פתוח) בדיוק בשל אותה סיבה. יש גם לוודא כי הוילון לא יהיה עשוי מבד pvc, אשר מכיל בתוכו עופרת או לא יכיל, כמובן, חומרים רעילים אחרים.

צבעו את עולמכם
אם נעבור לצד האסתטי נגלה כי לצבעם של וילונות לחדרי תינוקות יש גם כן משקל רב בבחירה, ביחוד לאור העובדה כי הצבע הוא האלמנט הראשון שיבלוט לעין המתבונן, הרבה לפני מרקם או צורה. תאוריות עיצוביות שונות מן העולם המערבי והמזרחי, כגון פנג שוואי, מייחסות משמעות רבה לצבעים. לכן, מעבר להתחשבות הראשונית כי הצבע של הוילון ישתלב עם צבעם של הרהיטים הכבר קיימים בחדר, יש לבחור צבעים התואמים את התכונות אותן תרצו לסגל לילדכם.

כך לדוגמא, על פי מחקרים שנעשו נמצא כי תינוקות אשר נחשפים לצבעים בהירים, כמו תכלת, לילך, צהוב וכדומה נחשבים לרגועים יותר, לעומת תינוקות שסביבתם מאופיינת בצבעים עזים ובוהקים כמו אדום, שחור, חום ואחרים, שכן אלו מעוררים את תשומת ליבו של התינוק ומפריעים לו להירגע. לכן, בבחירת וילונות לחדרי תינוקות יש לייחס חשיבות רבה לצבע אותו בוחרים.

נותר רק לבחור

לסיכום, מאחר ולוילונות לחדרי תינוקות יש הן שימוש פונקציונאלי של הצללה וויסות האור והן שימוש אסתטי, המשפיע אף על מידת שלוותו של הילד, יש לבחור את הוילון תוך התחשבות בשני הצדדים. כמו כן, וחשוב אף יותר, יש לבחור וילון בטיחותי ולדאוג להתקנתו בצורה מקצועית על מנת להבטיח את שלום התינוק. כעת, כל שנותר לעשות הוא להתרשם מן המגוון הרחב של צבעים ודוגמאות ולבחור את הדוגמא המתאימה ביותר עבור הגוזל הרך שלכם, וגם כמובן עבורכם. בוילונות דן גאלרי נשמח לעזור לכם לבחור, לעצב ולהתקין וילון בחדר של התינוק שלכם וגם לשמוח בשמחתכם על הרחבת המשפחה.

 

לוגו של וואטסאפ שלח הודעה בווצאפ